Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 18, 2011
Image Size
805 KB
Resolution
1000×809
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
26,431 (5 today)
Favourites
2,251 (who?)
Comments
85
Downloads
380
×
Yuu Yuu Yuu by nuriko-kun Yuu Yuu Yuu by nuriko-kun
:iconkoutaku::iconkoutaku::iconkoutaku::iconkoutaku: <<-- is an old butt in 3 hours.
Happy buttday oldday birthday!! 8) 8) 8)

That aside, Yuu doesn't get drawn enough so I keep messing up his hair shape and then he doesn't look like himself. Blehhh..
Add a Comment:
 
:iconnoelthefox:
NoelTheFox Featured By Owner Apr 8, 2013
OMG *^* yuu's so cuuuuuuuute :3
Reply
:iconclapycap:
Clapycap Featured By Owner Dec 27, 2012
I wuv yuuuu!
Reply
:icony-anoh:
Y-Anoh Featured By Owner Oct 5, 2012  Hobbyist Artist
Awww cute ; o ;
Reply
:iconsusanachan1223:
susanachan1223 Featured By Owner Aug 24, 2012
soo cute :love:
Reply
:iconaki-chan53:
Aki-Chan53 Featured By Owner May 6, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Lolz~! This is so weird...My friend has never even seen this before and she created a character named Yuu-san and he has orangish-blonde hair X3 Love this though!!
Reply
:iconderiothii:
DeriothII Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
This is amazing... I'm loving the changes he goes through in time...

This piece is truly amazing.
Reply
:iconkinyatiger:
KinyaTiger Featured By Owner Oct 15, 2011  Hobbyist Artist
awww so cute <3
Reply
:iconyyjvmb:
yyjvmb Featured By Owner Oct 14, 2011  Hobbyist Writer
He's ADORABLE. I LOVE IT.
Reply
:iconslash-v256:
Slash-v256 Featured By Owner Sep 28, 2011
He's cute.
Reply
:iconkittencrazy:
KittenCrazy Featured By Owner Sep 26, 2011
thats a lot of yuus o.o
Reply
:icondawnrain:
DawnRain Featured By Owner Sep 23, 2011  Hobbyist Traditional Artist
aww.... he's so... cute!!!
Reply
:iconfrautypus:
frautypus Featured By Owner Sep 22, 2011
is he the one who plays the flute?
Reply
:iconfac0ffn00bz:
fac0ffn00bz Featured By Owner Feb 14, 2012
I think it's Souji who plays the flute, but i understand how you got them mixed up.
Reply
:iconrenagray:
renagray Featured By Owner Sep 17, 2011  Hobbyist Filmographer
omg he's soooooo adorable xD I love him, I love him!♥
Reply
:icongonxkillua:
GonXKillua Featured By Owner Sep 3, 2011
He's sooo cute!!
Is he from an anime??
Reply
:icontripoverflatsurfaces:
TripOverFlatSurfaces Featured By Owner Sep 3, 2011  Student General Artist
Ahh~! His child self in white is just so cute~ Must resist urge to glomp...
Reply
:iconloli-chaan:
Loli-Chaan Featured By Owner Aug 29, 2011  Hobbyist Digital Artist
Cuuuute ><
Reply
:iconemololiix:
emololiix Featured By Owner Aug 27, 2011  Student Digital Artist
i will fall n love with character because of this amazing art QAQ
Reply
:iconenzeru-uingu:
enzeru-uingu Featured By Owner Aug 24, 2011
you're art is so amazing. I love it so much. ~<3
Reply
:iconhidden-side:
hidden-side Featured By Owner Aug 23, 2011  Student General Artist
i fill the same i get a character and i i try drawing it again its look like an other person if you can help me pls tell me (sorry for my inglish)
Reply
:iconnianomster:
NiaNomster Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist
yuu is sooo cute :heart:
Reply
:icontotodos:
totodos Featured By Owner Aug 22, 2011  Hobbyist General Artist
I like all the different situations he seems to be in, and they all fit together so well 8D The green hat is also rather awesome, and his red hair and blue eyes also look so cool together haha C:
Reply
:iconcatoyan:
catoyan Featured By Owner Aug 21, 2011  Hobbyist General Artist
is he from parashi? i dont think i ever saw him in the gallery....anyways that white triangular thingy hes wearing reminds me of dead people.....D8
Reply
:iconnuriko-kun:
nuriko-kun Featured By Owner Aug 21, 2011
Yes he is, and yes it should.
Reply
:iconcatoyan:
catoyan Featured By Owner Aug 30, 2011  Hobbyist General Artist
ahh i went to the wiki....so hes a ghost, hmm no wonder.....in the beginning i sorta mistook him for tenrou....cuz the black suit kinda looks like the kurohyotais
Reply
:iconbluepelt1:
Bluepelt1 Featured By Owner Aug 20, 2011  Hobbyist General Artist
Ah, cool!! :D
Reply
:iconwarriorblaze:
Warriorblaze Featured By Owner Aug 20, 2011
Yay! Thanks for drawing Yuu! He's so adorable!!!! :la:
Reply
:icontheanimeartist19:
TheAnimeArtist19 Featured By Owner Aug 20, 2011  Hobbyist
pretty cool man!
Reply
:iconconkeras:
Conkeras Featured By Owner Aug 20, 2011  Student General Artist
Long time no see :):heart: He looks very nice, AND THUS THIS MEANS = you should draw moar parashi art!!!:iconmoarplz:
Reply
:iconsilversahar:
silverSahar Featured By Owner Aug 20, 2011
That thing on his head... Is Yuu a ghost?
Reply
:iconmagicalmint:
magicalmint Featured By Owner Aug 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
OMG HES SO CUTE
Reply
:icondayshinama:
Dayshinama Featured By Owner Aug 20, 2011
Waa>.<Nyahahaha :D beautiful and wonderful ^^
Reply
:iconpsalmsofsorrow24:
psalmsofsorrow24 Featured By Owner Aug 19, 2011
cool
Reply
:iconrintenjou:
RiNTenJOu Featured By Owner Aug 19, 2011
nice hair :D
Reply
:iconmizukiharuna8888:
mizukiharuna8888 Featured By Owner Aug 19, 2011
so much cuteness *faints*
Reply
:iconnightmarehyuga:
NightmareHyuga Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
what an adorable little boy.
Reply
:iconironna:
ironna Featured By Owner Aug 19, 2011
Awww...so cute <3
Reply
:iconsophiajuliette:
SophiaJuliette Featured By Owner Aug 19, 2011  Student Traditional Artist
Awesome!~
Reply
:iconhummingbird-kun:
Hummingbird-kun Featured By Owner Aug 19, 2011  Student General Artist
This is an original character of yours?
Reply
:iconnuriko-kun:
nuriko-kun Featured By Owner Aug 19, 2011
Yes, he's from Parashi ([link])
Reply
:iconhummingbird-kun:
Hummingbird-kun Featured By Owner Aug 19, 2011  Student General Artist
PARASHI RULES!!!
Reply
:iconkuandohan:
kuandohan Featured By Owner Aug 19, 2011
Beautiful art style!

Reminds me of the amazing work on Morbito!
Reply
:iconyume98:
Yume98 Featured By Owner Aug 19, 2011   Digital Artist
Lovely!! I love their expressions!! Great job!!
Reply
:iconsoosiinoosii:
SoosiiNoosii Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
Your art is still the best >3<"
Reply
:iconfutuermangak:
futuerMANGAK Featured By Owner Aug 19, 2011
I like him but I didn't know from wich anime is he
Reply
:icon1xladedax1:
1XLADEDAX1 Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
awesome!!~ :D :D nice job but it makes me wonder if you get tired of drawing himfor the meantime after doing it for so long~
Reply
:iconiyasha:
Iyasha Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg so many theories in my head again.........
XD DARN YUU WHY ARE YOU SO CUTEXD
Reply
:iconsilvermoon-tails:
Silvermoon-Tails Featured By Owner Aug 19, 2011  Hobbyist Digital Artist
So cool!
Reply
:iconmelia161:
melia161 Featured By Owner Aug 19, 2011
He's so cute !!! :D What anime is he from??
Reply
:iconmariasigetty:
mariasigetty Featured By Owner Aug 19, 2011   Traditional Artist
Is this a TV-series? and if so what's it called? :) Cause I'd like to start drawing those characters as well, I really like the style!
And you're quite good btw!! :)
Reply
Add a Comment: